fredag 19 november 2010

Strumpa i käften

Jag tror att en papegoja inom en snart framtid kommer förlora sitt liv och jag kommer vara indirekt ansvarig. Antingen det eller så förlorar skrikhalsen sina stämband. Min värd var nyss här och sa att de ska prata med hyresgästen ovanför mig gällande deras "husdjur". Varje gång den öppnar käften låter det som att någon stryper en katt, så det vore trevligt om den kunde försvinna.

Ikväll ska jag träffa Diana och Rob ute på Santa Monica Places dining deck. Det är så fiiiint :) Det blir roligt. Vi ska väl snacka lite skit som vanligt. Blir inte sent för mig, jag har mycket att göra imorgon!

Jag vill hitta bruna fina kartonger att slå in mina julklappar i. Eller nej, nu ångrade jag mig på en gång, men jag vill slå in mina presenter fiiiiiint. Vet bara inte hur ännu...

Inga kommentarer: