måndag 30 november 2009

Tattoo

Det är fortfarande ett stort steg kvar till jag går och "get some ink", men jag funderar på fullt allvar om jag ska tatuera mig. Det känns så självklart att ha en MJ-tatuering... Nu snackar vi inte en stor blaffa, vi snackar något mycket litet och diskret, som snarare betyder något för mig än syns utåt. Kanske en text... Tror jag vet var den skulle sitta....

Pappa och mamma. Andas. Nu kommer det med största sannolikhet aldrig sitta en tatuering på mig.... MEN.... ni måste ju hålla med om att en MJ-relaterad tatuering är ganska mitt i prick :)
Mamma, du tycker ju att jag ska komma över min rädsla för nålar.. det här är ju ett UTMÄRKT tillfälle ;)

1 kommentar:

Eric sa...

Nooooo! You're so beautiful, why would you want to mess with perfection? Would you put even a little ketchup on a prime filet? If you were eating toro sashimi, would you ask the chef to pass the salt?