torsdag 12 november 2009

Fattiglapp

Kom precis hem efter att ha dragit en snabbtur in till Santa Monica. Var tvungen att springa in på Guess och få en länk borttagen på klockan jag köpte till Marcus. Nu hoppas jag att den sitter som den ska! Ska ta kort när han har den på sig senare ikväll så får ni se hur sjukt snygg den är!

Jag blir lite ledsen över att jag inte har råd att ta hand om mig själv mer. Jag kommer inte ihåg när jag köpte kläder sist. Jackor och jeans och tröjor, linnen... ALLT är från flera, flera år tillbaks. Jag har samma stövlar och samma skit säsong efter säsong. Jag känner mig ful. Min utväxt behövs fixas, min frisyr likaså... men ingenstans finns pengar. Såg ett par stövlar idag som var så fina... men det är bara sucka, vända sig om och gå vidare som gäller. Om ett år kan jag unna mig själv saker igen. Då är skolan över och förhoppningsvis trillar det in en lön på kontot varje månad istället för det ekande tomma hålet det nu representerar....

Inga kommentarer: