fredag 29 maj 2009

Hoppsan!

Klockan är 05.54 och jag kan inte sova. Marcus åkte till jobbet för 30 minuter sedan, och vanligtvis hade jag vänt på steken och somnat om. Men det gåååår inte. Jag försökte men det ville sig inte alls. Funderat på varför och tro det eller ej men jag har så mycket energi och saker jag vill göra och bara i det stora hela en BRA känsla i kroppen så jag vill PRODUCERA! Igår hade jag en sån dag då jag fick massa gjort. Saker som egentligen är rätt små och obetydliga, men som måste göras, ni vet. Tror nog att idag kan bli en sån dag också.
  • Ringa till Ford och släppa helvetet löst
  • Föra över pengar från svenska kontot till amerikanska
  • Planera schemat hösten 2009
  • Adda kursen till sommaren
  • Kolla lägenheter
  • Researcha för L'Effleur Des Sens (showen jag jobbar för)
  • Heja fram Lakers till vinst ikväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

* Ringa sin vän Anna för att bara snacka vanligt skit men som behövs för det är som näring för själen.

(Du glömde den punkte. Vilken tur att jag hjälpte dig rätta till det inlägget lite)

Puss

Chris sa...

haha det var ju en överraskningsfest som jag inte kunde skriva om ifall Per skulle läsa!

jag har aldrig några chockerande överraskningar så du kan vara lugn!!

kul med allt du har för dig, härligt att få så mkt gjort!

puss!