fredag 23 maj 2008

Bra start på en annars rätt grå dag

Min telefon ringde imorse och jag kunde inte ha fått ett bättre samtal :)
-"Hey Boo, what's up????!!!!"
Min babe! Äntligen! Jag har inte hört från Marcus sedan han åkte och det var underbart att höra hans röst igen. Jag fick inte veta vart han var för det var tydligen hemligt,
men jag fick veta att inatt åker de till Baghdad där de ska vara under en längre period.
Snart ska jag kunna få en adress ocskså, så jag kan börja skriva brev.

Annars så verkar det som att jag kommer till Sverige en snabbis i sommar. 3 veckor faktiskt.
Vill träffa Vincent, Jonte och Stoffe!

Annars då..... mitt vänsteröga ballat ur totalt. Svullet, rött, kliande och rinnande under de senaste 2 veckorna. Ingen aning om vad det kan vara, men ont gör det.
Tjänat rätt myckete pengar senaste veckan; pengar är bra!
Funderar på slingor igen.
Önskar jag hade en Snapple Kiwi Strawberry brevid mig nu så jag kunde sippa lite på den. Mums!
Längtar till Rick-Rack kommer och hälsar på, även om jag inte kommer ha så mycket tid över kommer det vara roligt att ha honom här. Så att NÅGON hemma fattar hur jag har det :)

Schema för sommaren ---> galet
Schema för hösten ----> ännu värre
Men men, transfer till Northridge i januari. Det är värt blod, svett, brist på fritid och tårar i ett år!

Inga kommentarer: