fredag 13 september 2013

It's a wrap

Annu en gang ar har vi kommit till sista showen pa en turne. Den har Asienturnen har latt varit den basta nagonsin for mig. Men jag ar trott som vanligt. Det ar mest pga att jag har turnerat sen i maj. Nu antligen ska jag hem till min lagenhet som jag inte har sett pa en evighet. Med nytt GRYMT visum i passet :) O-1 baby!!!

Jag ar sa glad och nojd med hur mitt liv ar just nu. Allt tokigt slit och hart arbete har lett till precis dar jag ar nu. All you need is the will to want it :):)

Har ar en del av teamet och vara nya dansare i Thailand. Vi blir som en familj vare sig vi vill det eller inte. Jag spenderar mer tid med de jag turnerar med an min familj och nara vanner. Vart team ar ocksa valdigt annorlunda jamfort med andra artister for det ar samma grupp som aker ut varje gang. 


Det har hander ratt ofta i Asien. Jag ar val nagon typ av blond jatte i deras ogon och de alskar att ta kort med mig. De har sma damerna attackerade mig (bokstavligen talat) och skrek och drog i mig och ville ta kort. Det var precis lika obekvamt som mitt leende :)


Nojd utav bara helvete. Jag ar pa helt ratt vag. Om jag bara kunde paketera min malinstallning och mitt driv och salja skulle jag bli miljonar.

Tre dagar i staterna nu med Chris-Piss och the Italian Stallion Gino... sen fem dagar av sol, bad, batar, privatstrand, hastridning, rosa drinkar och min egen golfbil (YES!!!) i Dominikanska Republiken :) ... sen hem igen for tre dagar till med mina svenska homies och en manad ledigt. I love my job :)


Inga kommentarer: