onsdag 23 januari 2013

Madrid - I'm here!

Framme! Av nagon anledning kandes det har som varldens langsta flygresa. Kanske for att jag hade huvudvark hela vagen :( Men jag hade tva saten for mig sjalv pa flyget sa jag kunde i alla fall ligga och sova vilket alltid gor det lite lattare. Men Delta alltsa.. fy fan vilka B-plan. Inte ens en TV har man. Mysko.

Madrid ger mig harliga vibbar pa en gang. Det kanns att man ar i Europa och jag gillar't! Tog lite snabba bilder. Nu ska jag roja undan liten mail och sen sova innan vi aker och kollar till arenan ikvall.

Framme - och lagon frasch!

 Hotellobbyn pa det jattefina men skittrakiga hotellet.



Mitt rum - som sagt pisstrakigt hotell. Det ar ett "fint" hotell eller vad man ska saga och jag gillar inte sanna. Inte gamla "fina" hotell i alla fall. Jag diggar mest butikshotell med harlig design. Inte guldramar och gamla kungar pa vaggarna. Lite laskigt.

Inga kommentarer: