lördag 10 november 2012

Dumt flyg

Jag ar sa himla glad att sta pa fast mark just nu. Flyget hit till Tyskland var en mardrom. Efter cirka en timme i luften borjade planet skaka och hoppa omkring helt utan forvarning. Harda stotar liksom, upp, ner och at sidorna. En stund kandes det som att planet rasade med nosen nerat och folk skrek och snubben brevid mig (som inte hade balte pa sig) lyfte fran sin stol. Fy fan va laskigt det var. Jag trodde verkligen att nu gar det at helvete. I ungefar en timme holl det pa... inte konstant... men tillrackligt for att fa en att tanka dumma tankar.

Va fan flyger man for egentligen? Och med tanke pa att jag flyger 4 ggr/vecka MINST sa maste ju chansen att jag hamnar pa FEL plan oka? Skitide det har med att man ska upp i luften och mojsa runt.

Jaja... nu ar jag i ett regnigt Frankfurt i alla fall. Om en kvart drar jag till Festhalle dar MTV Europe Music Awards gar av staplen imorgon. Dags for rehearsal!







Inga kommentarer: