söndag 2 september 2012

Fans

För några dagar sedan hade jag vår turnehoodie på mig när vi flög från en stad till en annan. Never again. Det var sååå många fans som kom fram till oss och frågade om vi jobbar med Pit och om vi känner honom osv. Det riiiver i mitt hjärta att jag inte kan släpa med mig allihopa så de får träffa honom. JAG VET HUR DET KÄNNS!!! Speciellt en kille som väntade när vi klev av planet. Jag såg hoppet i hans ögon och när han frågade mig om Pit var på planet också ville jag säga "nej, men här är hans telefonnummer, hotell och rumsnr". Haha! Samma kille stod vid grindarna in till backstageområdet samma kväll med autografblocket redo och när vår van närmade sig såg jag hoppet stiga i hans ögon. Aaaah!!! Jag vill att alla fans ska få träffa sina idoler!!! Det är skitjobbigt att säga nej!!

Inga kommentarer: