torsdag 16 augusti 2012

Jag ar kar i Japan

Det har ar haftigt alltsa. Jag ligger i sangen pa mitt hotellrum i Tokyo nu och JAKLAR va jag diggar det har stallet. Flugplatsen, visakontrollen, konsertarrangorerna som motte oss, den timmeslanga resan in till hotellet... ALLT har varit skithaftigt. Jag tog massa massa massa kort... ska lagga upp imorgon. De har varit sa otroligt organiserade an sa lange och det ar nagot som VERKLIGEN underlattar for en turnemanager. Vi har tre tolkar som foljer vara tre grupper och det underlattar nagot otroligt. De ar sjukt daliga pa engelska har an sa lange... till och med de som pratar engelska ar omojliga att forsta :)

De later sa roliga nar de pratar... jag kunde inte halla mig nar konsertarrangorerna pratade med varandra pa flygplatsen. Det later som att de ar tokstressade hela tiden. Eller bara valdigt forvirrade. Och sa later de som att de sjunger slutet av alla meningar. Jag forsokte verkligen halla mig men Justin borjade skratta och da kunde jag inte halla mig langre.

Imorgon upptrader vi pa Summer Sonic med Jamiroquai och Rihanna bland annat. Nice.

Nu har jag inte bara amerikanskt visa i mitt pass langre :):) Japan! Check!






Inga kommentarer: