onsdag 11 juli 2012

EOD

Snart dags att ga hem - jag har jobbat med alla turnebocker idag... finulat hit och dit. Skrattat ihjal mig at alla puckade underbara manniskor jag jobbar med som alltid har nagot hyss pa G. Europaturnen ar over for Pit sa nu ligger fokus pa USA och Japan/Australien. Och sjalvklart Frankies turne med Enrique och Jennifer Lopez.

Jag sag en kommentar pa en bild i ett av mina tidigare inlagg dar nagon ifragasatte om kortet var taget pa mitt kontor. Jag antar att denna person har sett att jag tidigare satt under en MJ-tavla... och nu inte gor det langre. Jag har flyttat till ett eget rum med Imaltzin som jobbar med mig... och Michael hangde inte med. Jag ar pa jakt efter en ny Michael... tro INTE att jag nojer mig utan honom pa vaggen :)

Nada pa vaggen!


Inga kommentarer: