söndag 11 mars 2012

Maste lara mig shoppa

Snart drar jag till flygplatsen. Det kanns litegrann som att ta bussen, jag gor det sa ofta. Skillnaden ar val att jag starkt ogillar att flyga nu for tiden... sjalva lullandet pa flygplatser och att sitta och lasa/spela spel/kolla pa film pa ett flygplan alskar jag... men om jag borjar tanka pa att jag hanger och dinglar i luften blir jag lite harig.
Tjackade saker at syrran pa Victorias Secret.
Jag handlar fan aldrig at mig sjalv. Jag har slutat shoppa - jag kommer inte ihag hur man gor och varje gang jag forsoker far jag panikkanslor for jag vet att det ar battre att behalla pengarna pa banken. Trakigt va? Men SHIT va rik jag kommer bli. Och vilken perfekt flickvan jag ar. Forsokte shoppa skor idag. Det gick inte. Det enda jag unnade mig sjalv var mjukisbyxor och troja att flyga i.

Jag maste fan bli battre pa att shoppa. Slappa sparren - JAG AR INTE STUDENT LANGRE!

(Forsokte ladda upp en bil men man kan saga att det gick at h-e. Forsoker fran flygplatsen istallet!)



Inga kommentarer: