torsdag 27 oktober 2011

Valkommen till mitt kontor

Jag har av nagon anledning valdigt svart for att saga stopp nar det galler jobb. Jag vill garna gora allt pa en gang, och framfor allt sa vill jag gora det bast. Det ar svart att hitta balans ocksa nar man alskar sitt jobb... och har slitat som ett djur for att uppna sitt dromjobb. Nu har jag val i alla fall natt nagot slags vagskal dar det maste ske en forandring. 80 timmar i veckan och konstant stress kommer bara leda till en sak... pannkaka. Jag ar typ vaffla nu.... nasta steg pannkaka sa vi ar nara psykbryt med andra ord.

Maste hitta balans, annars blir det psyket nasta. Men jag avskyr att gnalla pa samma gang, for jag alskar vad jag gor. Och jag ar inte nagot "offer som sitter fast i amerikanska arbetssystemets klor". Mitt storsta problem ar att jag ar perfektionist och alskar vad jag gor och vill gora det battre an alla andra :) Inget offer har inte. Som sagt - Jag ALSKAR mitt jobb. Och jag ar SJUKT driven. Pa gott och pa ont.

Har ar en titt pa varit nyrenoverade kontor i Hollywood. Det har ar bottenvaningen. Fortfarande lite renovering kvar att goras... but it's coming together!

Inga kommentarer: