söndag 12 september 2010

Besök!

Ok. Typ ALLT sket sig den här helgen. Men det gör inget, jag mår bra ändå :) Får kolla på MTV-galan i veckan istället! Har hört rykten om att Ushers uppträdande var riktigt bra, så det ska bli kul att se. På fredag bokar jag och Katta biljetter till nån av hans shower i LA!
Åh, konserter asså. Makes me happy :) Förut, när jag inte var kyrkråtta, gick jag på konserter så ofta jag fick en möjlighet. Och jag fick MÅNGA möjligheter :) Konserter hela tiden. Men på senare åren, när plånboken har fått styra, har jag motvilligt fått motstå biljettsläpp. Men jag skiter i min plånbok den här gången. Jag vill verkligen se Usher och jag kan inte tänka mig att gå med någon annan än Katta. Nu kör vi! Tufft!



Nu till dagens nyhet. CHRIS - min lilla galning - landar på das unschdag. På onsdag smäller det. Ska bli riktigt kul! Jag menar, det går liksom aldrig fel när vi är tillsammans :) Dags att sätta in fler minnen på minnesbanken Piff! Vi har ju en del redan... axplock:

Den här bilden har jag döpt till "äckligast" av en anledning. VEM biter i papper??? Usch. Det här är ungefär det värsta man kan göra enligt mig. Om ni behöver pressa mig på pengar eller nåt sen när jag blir rik är det här en bra metod att få mig att skriva en fet check. 

Hahaha - no comment här egentligen. Men fan va kul det var! :)

Bara så ni vet. ALLT vi har på oss är från Abercrombie & Fitch. Man kan väl säga att vi delar en liten obsession där :) Sommaren 2006 går till historien som sommaren då jag och Chris köpte ALLT från A&F, gärna på kortast möjliga tid :) Här på Universal Studios!

Hmmm. En sann djurvän! Eller?

Charmigt. Undrar varför vi är så elaka här? Jag kommer inte ihåg, men det var säkert Gino som var irriterande eller nåt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, jag gillar katt-bilden, den är så där human som jag är allra närmast hjärtat ;)/Lindgren

william sa...

haha gulligt med katten;):D