söndag 27 december 2009

Saknar min Macka!

Pratade med Marcus för inte så länge sen. Jag saknar honom massa med mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tokbangade både juldags- och annandagsfirandet i år. Orkar inte slåss eller bli slagen i Södertälje i år, så jag softade istället. Mycket lyckat! Imorgon är det min födelsedag... ska försöka länga ihop (läs: köpa) något till de som kommer. Bästa presenten vore om Marcus stod på trappsteget.
Just nu tänkte jag läsa ut andra boken på Stieg Larsson trilogin.... och sen börja på den sista :) Det är så härligt när man har ledigt från skolan för då kan man läsa annat än kurslitteratur. Tror jag ska läsa Andreas Carlssons bok sen. Måste köpa den först!
På tisdag får jag TACK OCH LOV tillbaks min underbara Mac! Utökat minne och nytt batteri! Då är man fit for fight igen. Jag erkänner. Jag klarar mig inte utan min MacBook. Eller WackBook som min kära man gillar att kalla den. Avundsjuka kallas det ;)

Inga kommentarer: