onsdag 3 juni 2009

Motiverad till tusen!

Ooohhhhh det är så kuuuuuuul!
Idag var EXTRA (tänk Access Hollywood och E! Channel) på showen och spelade in ett inslag. Vi var där och kollade och det var första gången jag träffade några av dansarna på riktigt. Det ska bli så kul att bli en del av hela gänget. De känns som en familj. När klippet från EXTRA ligger online länkar jag till det här på bloggen så ni får se. Jag är SÅ motiverad av att vara en del av det här gänget. Inspirerande, sköna, underbara, coola, talangfulla och helt avslappnade människor som älskar dans och musik.

Var på graduation dinner för Santa Monica College idag. Såg min favoritlärare Kofi Yankey. Han är underbar. Han sprang runt där i sin Afrika-outfit med världens största leende på läpparna. Inspirernade, krävande lärare är det bästa som finns!

Marcus hämtade mig nu på kvällen och sängen som han mailade mig om när han var i Irak stod i sovrummet när jag kom hem. När han mailade om sängen i juli 2008 bestämde vi att vi skulle köpa den när han kom hem. Sängen blev på något vis en symbol för framtiden. När sängen var köpt skulle inte han inte längre vara i Irak. Och nu är den vår. Jag vet inte.. det är svårt att förklara, men hela året Marcus var i Irak tänkte jag på allt vi skulle göra när han kom hem. Och att jag faktiskt sitter i sängen nu betyder så mycket mer än vad man kanske kan tro.

Grymt bra dag! Imorgon är det möte med PR directorn Kerry Wee och resten av gänget för showen. Längtar!
Ska lägga in lite kort snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det du gör på showen, jag har inte fattat det?

Chris sa...

go go go girl!

fy fan va kul det låter!!!!!!!

massa lycka-till kramar från mig!!!!!!!