onsdag 11 mars 2009

Marcus och Michael

Åh vilken helg. Det finns lyx och sen finns det the Wynn Fairway Villas. Jag fick korten igår från Marcus, ska bara censurera lite sen ska det läggas upp bilder. Som vanligt kan varken jag eller Marcus se till att vi tar bra bilder, så det mesta är blurrigt! Bättre med lite blurr än ingenting! Jag är världens lyckligaste som har fått hem min man. Det är lätt att glömma att det är de små sakerna som räknas, men efter ett år av ständig oro värderar man om vad som är viktigt. För mig är det lyx att bara kunna titta på honom och veta att han inte riskerar att dö idag. Det är faktiskt det det i grund och botten handlar om.
Han är tillbaks i New Jersey nu för att ha lite fler samtal och ta hand om all utrustning som kommer tillbaks från Irak, och på tisdag kommer han förhoppningsvis hem igen och denna gång stannar han :) Pratade precis med honom och det är lite roliga förändringar på G så mer uppdateringar som det vid senare tillfälle ;) Jag säger bara.... the channel!

Och denna andra mannen i mitt liv då. Michael Jackson. Jag skulle vilja utfärda ett dödshot till alla idioter som köper upp biljetter och sedan säljer vidare dem till stackars fans som är beredda att betala vad som helst för att få se sin största idol en sista gång. Det är kallt. Det är elakt. Det är egoistisk. Jag avskyr er! Nu tillhör ju jag en av dessa fans som gör vad som helst för en biljett, så det gör ont i hjärtat när jag kanske inte kan få en biljett bara för att ni är skitskallar....... Fast jag kommer få en biljett, för precis som jag sa är riktiga fans villiga att betala vad som helst för en AVSKEDSkonsert. Jag lägger mig inte ikväll innan jag äger biljetter till en konsert. Finns ju 30 stycken nu, någon borde jag få biljett till.... Orolig är bara förnamnet. Och HAT kan bara hinta om vad jag känner för idioter som köper biljetter som tillhör fans, bara för att tjäna pengar! Skaffa ett extrajobb för fan era j-a losers!!! Det skulle betyda så enormt mycket för mig att få se en av de här konserterna. Det är mer än bara en konsert för mig. Det är Michael Jackson. Om ni bara VISSTE hur hans musik har format mitt liv. Jag vet inte ens om min familj och närmaste vänner fattar? Fortsättning följer. Watch me - jag kommer infinna mig på en av konserterna. One way or another.

Inga kommentarer: